رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم‌یدکی یزد مطرح کرد
رئیس اتحادیه صنف فروشندگان لوازم‌یدکی خودرو سبک و سنگین استان یزد گفت: قیمت قطعات لوازم‌یدکی کامیون در سطح بازار، 50 درصد افزایش یافته است.
کد خبر: ۶۱۲۲۰۲
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۱ 28 May 2018

محمد‌صادق رادخواه با اعلام این خبر، گفت: در حال حاضر قیمت قطعات لوازم‌یدکی خودرو در بازار ۱۵ تا ۲۰ و قیمت قطعات لوازم‌یدکی کامیون بر اساس تحقیقات و مطالعات صورت گرفته در سطح بازار، ۵۰ درصد افزایش یافته است.

وی، نوسانات نرخ ارز را عمده دلیل افزایش قیمت لوازم‌یدکی اعلام کرده و افزود: ما درصدد این هستیم تا اعتماد را به مصرف‌کننده برگردانیم؛ چنانچه در این راستا ما خود را وکیل مصرف‌کننده دانسته و همواره در تلاشیم تا از ورود کالاهای بی‌کیفیت به استان یزد جلوگیری کنیم.

رئیس اتحادیه صنف فروشندگان لوازم‌یدکی خودرو سبک و سنگین استان یزد با اشاره به نظارت مستمر بر روی واحدهای عرضه‌کننده لوازم‌یدکی استان یزد، اظهار داشت: نظارت بر کیفیت و قیمت لوازم‌یدکی بر عهده این اتحادیه است؛ چنانچه این اتحادیه در صورت مشاهده هرگونه گران‌فروشی واحدهای صنفی برخورد لازم را به عمل می‌آورد.

رادخواه با تأکید بر اینکه همشهریان لوازم‌یدکی موردنیاز خود را از فروشگاه‌های دارای پروانه کسب و همچنین دارای مجوز خریداری کنند، خاطرنشان کرد: توصیه ما به همشهریان این است که به‌هیچ‌عنوان لوازم‌یدکی موردنیاز خود را از دست‌فروشان خریداری نکرده و لوازم موردنیاز خود را حتما از واحدهای صنفی معتبر خریداری کنند.

این مقام مسئول در پایان بابیان اینکه همشهریان سعی کنند از قطعات ایرانی و باکیفیت استاندارد ملی استفاده کنند، بیان داشت: مردم باید توجه داشته باشند ضروری است که در صورت خرید قطعات موردنیاز خود، قطعاتی را خریداری کنند که دارای حداقل یک سال گارانتی باشد و قطعاتی که گارانتی ندارد را به‌هیچ‌عنوان خریداری نکنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار