چوفا اردکان با کسب استاندارد ملی از جمله تولیدکنندگان داخلی كشورمان در حوزه توليد مبلمان راحتی است که توانسته کالای ایرانی را به عنوان یک کالای مرغوب معرفی کند.
کد خبر: ۶۱۳۳۳۷
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۶ 30 May 2018

«علی افخمی اردکانی» مدیر عامل اين واحد توليدي با بيان اين كه تولید کالای مرغوب ایرانی با رعایت استانداردهای ملي و بین‌المللی امکان‌پذیر خواهد بود، گفت: در صورت رعايت اين موزاين می‌توان در بازارهاي جهاني رقابت كرد و به توسعه صادرات كشور كمك كرد.

وي اجرای استانداردهای ملی را به نفع مردم و اقتصاد كشورمان خواند و افزود: این امر باعث افزايش صادرات و فروش داخلي و تامين ايمني و بهداشت مصرف‌كنندگان و صرفه جويي در وقت و هزينه‌ و در نتيجه موجب افزايش درآمد ملي و رفاه عمومي و كاهش قيمت‌ها مي‌شود.

افخمی اردكاني با اشاره به این که شرکت چوفا از معدود واحدهاي توليدي کشور است که در عرصه تولید فرآورده‌های مبلمان خانگی دارای استاندارد ملی است، تصریح کرد: محصولات اين واحد هر چند در سال‌هاي ٩٢ و ٩٣ به كشور عراق نيز صادر مي‌شد ولي به دليل مشکلات جنگ و درگیری‌هايي كه در این کشور اتفاق افتاد در بازه اي متوقف شد.

وی با بيان اين كه واحد مذمور تاكنون زمینه اشتغال مستقيم ۱۰۰ نفر نیروی ماهر در زمینه چوب و فلز را فراهم كرده است، خاطرنشان كرد، البته 200 نفر نيز به صورت غیر مستقیم در زمینه تولید مبلمان راحتی با این شرکت در ارتباط هستند.

وي افتخارات اين واحد را فعالیت در زمینه تجهیز برخی از دانشگاه‌های کشور و نیز نیروگاه اتمی بوشهر برشمرد و ابراز خرسندي كرد كه چوفا در بیش از ۵ دهه گذشته، همواره در پی آن بوده که کیفیت را به عنوان محور تبلیغات خود برگزیند.

افخمي بيان کرد: چوفا اردكان حتي در بدترین دوران اقتصادي و در اوج تحریم‌هاي كشور نیز مشتری‌محوری را رها نكرده و برای باور بیشتر مشتریان داخلی و خارجی و وفاداری آنان به محصولات، تمام تلاش خود را به کار بسته است.

مدير عامل چوفا اردكان با تاكيد بر اين كه تولیدات متداوم در عرصه محصولات باکیفیت چوبی باعث جلوگیری از خروج ارز از كشور خواهد شد، نوسانات ارزی را یکی از مشکلات این حوزه خواند و با اشاره به این که مواد اولیه این صنعت به سختی تهیه می‌شود، اظهار كرد: اختصاص ارز دولتی در رفع مشکلات ورادات مواد اولیه مورد نياز اين صنعت کمک خواهد کرد.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار