تفاهم نامه همکاری با موضوع «پیاده‌سازی عملکردهای مدرن جهانی در حوزه مدیریت شهری با رویکرد سبز و دانش محور» بین شهرداری یزد و بنیاد جهانی انرژی امضا شد.
کد خبر: ۶۲۶۵۰۸
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۵ 04 July 2018

شهرداری و شورای اسلامی شهر یزد به منظور بررسی و اجرای راهکارهای‌ لازم برای توسعه دانش روز و پایداری رفتارها، پیاده‌سازی عملکردهای مدرن جهانی در حوزه مدیریت شهری شهر یزد با رویکرد سبز و دانش محور، با بنیاد جهانی انرژی ‌تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

انجام فرآیند آموزش و بازدیدهای علمی و صنعتی برای متخصصین معرفی شده از سوی شهرداری یزد در اروپا درحوزه های مورد نیاز برای توسعه شهر پایدار، برگزاری اجلاس جهانی شهر پایدار در شهر یزد، برگزاری دوره‌های آموزشی داخلی و بین المللی در حوزه مدیریت شهری، برگزاری و حمایت از همایش‌های تخصصی و دانش مبنا در حوزه توسعه پایدار شهری،‌ از جمله محورهای تعیین شده برای تفاهم نامه همکاری شهرداری یزد با بنیاد جهانی انرژی است.

توسعه گردشگری پایدار و تبادل دانش و اطلاعات مرتبط با گردشگری و حمایت از نشر کتاب‌های تخصصی در حوزه‌های توسعه پایدار شهری،‌ شهر سبز و انرژی،‌از دیگر مفاده این تفاهم است.

گفتنی است؛ جزئیات این تفاهم نامه در قالب قراردادهای مجزا با موضوع و زمان اجرا بعد از اخذ مجوز لازم از شورای اسلامی شهر یزد و نمایندگی وزارت امور خارجه تعییم و اجرایی می‌شود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار