مدیر کل اداره استاندارد استان یزد گفت: طرح ویژه و جدید استاندارد‌سازی خدمات به زودی در تمام مناطق استان یزد به مرحله اجرا در می‌آید.
کد خبر: ۶۲۹۹۴۲
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۹ 14 July 2018

«محمد حسین ماجدی اردکانی» در اين باره تصرح كرد: اداره کل استاندارد استان یزد در نظر دارد اين طرح را در سال جاري به منظور حفظ کرامت و رعایت حقوق شهروندان به مرحله اجرا در آورد.

وی ادامه داد: در راستای اجرای این طرح، کارگروه ویژه‌ایی نيز در اداره کل استاندارد تشکیل شده تا با انجام سریع بازرسی‌ها، واحد‌های حائز شرایط لازم جهت دریافت پروانه کاربرد علامت استاندارد، شناسایی، امکان‌سنجی و مجوز لازم برای آن‌ها صادر شود.

این مسئول گفت: این طرح صنوفی مانند لبنیاتی‌ها، قصابی‌ها، میوه‌فروشی‌ها، ساندویچی‌ها، سوپری‌ها و هایپرمارکت‌ها و حتي خواربارفروشی‌ها را نيز شامل و جزئیات کار آنها براساس استاندارد تشویقی شماره 2082 ممیزی می‌شود.

مدیر کل استاندارد استان در خصوص اهداف اجرای این طرح نيز تاکید کرد: به دنبال آن هستیم تا مردم با اطمینان خاطر بیشتری کالا‌ها و مایحتاج زندگی روزمره خود را تهیه و استفاده كنند چرا که این مهم را حق هر استفاده کننده‌ایی می‌دانیم، ضمن این که ایجاد زمینه آرامش و آسایش مردم، از افتخارات ما خدمتگزاران نیز محسوب می‌شود.

وي همچنين گفت: یکی دیگر از هدف‌هایی که اداره کل استاندارد استان یزد در اين باره دنبال می‌كند، حمایت از کالای ایرانی است.

ماجدی اردکانی در پایان نيز در اين مورد خاطرنشان كرد: کارشناسان و مدیران مربوطه جهت تحقق شعار سال با نظارت‌ها و بازرسی‌های مستمری که از کالاها و خدمات تولیدی استان دارند، مترصد آن هستند که سطح کیفیت بالا رفته تا رغبت وگرایش مردم به سوی خرید و استفاده از محصولات ایرانی افزایش یابد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار