امام جمعه مهریز گفت: محل نمازجمعه این شهر بخاطر فرسودگی بنا و نداشتن امکانات مناسب به هیچ وجه در شان مردم و نمازگزاران نیست و برای بازسازی و تکمیل آن به همکاری مسئولان و کمک های خیران نیاز است.
کد خبر: ۶۳۶۱۷۱
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۲ 29 July 2018

حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی  با اشاره به اینکه محل نمازجمعه مهریز در سال 1360 مورد بهره برداری قرار گرفت افزود: نداشتن پارکینگ ، فضای سبز ، کمبود جا برای اقامه نماز و سرویس بهداشتی کافی، مشکل اصلی این مکان است. 
وی ادامه داد: برای حل مشکل ، طرح ساماندهی ، گسترش ، بهسازی و استاندارد سازی مسجد جامع ولی عصر (عج)، زمینی به وسعت 20 هزار متر مربع پیش بینی شده است. 
امام جمعه مهریز با بیان اینکه برای انجام عملیات اجرایی این محل هنوز بودجه ای وجود ندارد خاطر نشان کرد: برای شروع کار به 10 میلیارد ریال بودجه نیاز است که با همت خیران می توان اقدام مناسبی انجام داد. 
محی الدینی تصریح کرد: در طرح بهسازی ، تکمیل و توسعه محل نمازجمعه با رعایت معماری اسلامی، ایرانی یک مجموعه بزرگ فرهنگی و مذهبی در چند طبقه برای رفاه مردم و برگزاری برنامه های مختلف پیش بینی شده است. 
به گفته وی ، ستاد نمازجمعه مهریز در سال 1396 در میان 28 ستاد در استان یزد بخاطر برگزاری برنامه های مختلف برای نمازگزاران برای نخستین مرتبه رتبه برتر را کسب کرد. 
امام جمعه مهریز گفت: هر هفته ، ایستگاه پزشکی ، مشاوره و روان شناسی ، نمایشگاه و بازارچه اقتصاد مقاومتی ، ایجاد میز خدمت با حضور مدیران و برگزاری مسابقات فرهنگی برای مردم انجام می شود. 

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار