طالبی:
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار با بیان این‌که لازم است آموزش و آگاهی بخشی در حوزه رعایت حقوق شهروندی افزایش پیدا کند، گفت‌: ‌این مهم می‌تواند با همکاری سازمان‌های مردم نهاد تحقق یابد .
کد خبر: ۶۴۶۴۹۱
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۲ 23 August 2018

«محمدعلی طالبی» در نشست تشکیل کارگروه حقوق شهروندی استان، فلسفه تشکیل این ‌کارگروه را پیگیری جدی تر حقوق شهروندی در استان عنوان و اظهار کرد: یزد می‌تواند به عنوان پایلوت رعایت حقوق شهروندی در کشور معرفی شود .‌

وی‌ افزود: لازم است آموزش و آگاهی بخشی در‌ حوزه رعایت حقوق شهروندی در سطح جامعه و سازمان‌های دولتی افزایش پیدا کند و این مهم می‌تواند با همکاری سازمان‌های مردم نهاد تحقق یابد .

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خواستار پیشنهاد طرح هایی در راستای پایلوت سازی یزد به عنوان رعایت حقوق شهروندی در کشور در جلسه آینده شد .

گفتنی است؛ در ابتدای این نشست «سعیده غالبی» دستیار حقوق شهروندی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار با اشاره به تدوین طرح اولیه تشکیل کارگروه حقوق شهروندی ‌استان، گفت: بهترین و اثرگذارترین کار در این حوزه آموزش است‌ و این طرح می‌تواند به عنوان یک سند راهبردی اهداف ما را در رعایت حقوق شهروندی مشخص کند .

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار