صالحی تأکید کرد:
طرح پاسخگویی مدیران به رسانه‌ها در یزد از سوی استانداری یزد اجرایی می‌شود و مراسم رونمایی از پوستر پاسخگو هستیم با حضور معاون سیاسی،‌امنیتی و اجتماعی استاندار یزد فردا دوشنبه چهار شهریور ماه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۴۷۶۴۵
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۵ 26 August 2018

«علی صالحی» با بیان این‌که متأسفانه برخی مدیران با پس‌انداز خود برای آینده از پاسخگویی به اصحاب رسانه گریزان هستند، اظهار کرد: بسیاری از دشواری‌‌ها و مشکلاتی که در جامعه وجود دارد را می‌توان با یک توضیح ساده و یا در صورت نیاز یک عذرخواهی زبانی برطرف کرد و مردم هم قطعا زمانی که با عذرخواهی یا توضیح قانع کننده مسئولان روبرو شوند راضی می‌شوند .

پاسخگویی را مهمترین رسالت مسئولان و دست‌اندرکاران دانست و افزود: متاسفانه مدیران بسیاری هستند که به هیچ عنوان پاسخگوی رسانه‌ها نبوده و در مسائل مختلف کوچک و بزرگ حتی از رسانه‌ها فراری هستند و شاید بیشترین دلیل این موضوع، ترس آنها از به خطر افتادن موقعیتشان است .

مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد در ادامه گفت: طرح پاسخگویی مدیران، یک‌شنبه‌های هر هفته در دستور کار اداره کل روابط عمومی استانداری قرار گرفته و مقرر شده هر هفته یک مدیر با حضور در جمع خبرنگاران، به سوالات آنها در ارتباط با مسائل مختلف پاسخ دهد.

صالحی تصریح کرد: همه رسانه‌های استان می‌توانند با حضور در این نشست‌ها، از مدیران در حوزه‌های مختلف سوالاتشان را مطرح و مدیران هم قطعا ملزم به پاسخگویی هستند .

وی در پایان رونمایی از پوستر پاسخگو هستیم با حضور «محمدعلی طالبی» معاون سیاسی،‌امنیتی و اجتماعی استاندار یزد از دیگر برنامه‌های در دستور کار اداره کل روابط عمومی استانداری است،‌که انشاالله فردا دوشنبه چهار شهریور ماه در سالن موحدین استانداری برگزار می‌شود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار