مدیر کل استاندارد استان يزد از تلاش براي توسعه و ترویج فرهنگ استاندارد و آگاه‌سازی مردم با ايده نصب پوستر‌هايي با همين مضامين در محل عرضه كالاها و اقلام مورد نياز مردم خبر داد.
کد خبر: ۶۶۴۹۱
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۵ 26 July 2015
به گزارش تابناک یزد،، "محمد حسین ماجدی اردکانی" در چهارمین جلسه اتاق فکر استاندارد استان كه با حضور کارشناسان استاندارد، صاحب نظران و جمعی از مدیران واحدهای تولیدی و خدماتی استان به میزبانی گروه کارخانجات شیشه اردکان برگزار شد، اطلاع‌رساني به مخاطبان خاص از طريق طراحی و چاپ پوستر را مطرح كرد.

وي در اين رابطه تصريح كرد: به عنوان نمونه محتوای پوسترها به گونه‌ای باشد که هنگام نصب در ورودی نانوایی‌ها، مشتریان متوجه شوند که نان خوب و با کیفیت چه نانی است یا خریداران سیم و کابل و قطعات روشنایی مطلع شوند که کالای هدفشان برای استاندارد بودن چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد .

مدیر کل استاندارد استان این راهکار را براي آگاه‌سازی مردم و اطلاع‌رسانی به آنها ، عملی‌ترین و کوتاه‌ترین مسیر خواند و تاكيد كرد: البته بستر مناسب و دانش فنی پشتیبان این موضوع بسیار حائز اهمیت است.

وي اضافه كرد: براي عملی كردن این ایده به زودی آن را از گروه کارخانجات شیشه اردکان از طریق نصب پوسترهای عنوان شده در محل ورودی کارخانه، مراکز پخش و مراکز توزیع و فروش شیشه به مردم و شهروندان، آغاز خواهیم كرد.

ماجدی گفت: براساس بند سوم از ماده سه قانون اصلاح قوانین و مقررات سازمان ملی استاندارد ایران مصوب 1371، ترویج استانداردهای ملی از جمله وظایف کاری و چندگانه اداره استاندارد است و در اين رابطه از مدیران واحدهاي بزرگ استان خواستار همكاري براي توسعه و ترویج فرهنگ استاندارد و آگاه‌سازی مردم هستيم.

وي در بخشي از سخنانش تاکید کرد: تشکیل جلسه اتاق فکر  در محل واحدهای تولیدی بزرگ با این انگیزه و هدف است که تولیدکنندگان و صنعتگران استان، یکدیگر را شناخته و بتوانند از تولیدات خوب، با کیفیت و استاندارد هم مطلع  و در مصارف روزمره خویش از آنها استفاده كنند.

وي افزود: علاوه بر اين نيز هدف دیگر در خصوص برپایی این جلسات آشنايي بهتر و بيشتر مخاطبان خاص با مقوله استاندارد است.

ماجدي در اين نشست همچنين با اشاره به رايزني‌هاي كه در همين رابطه  با مراکزی از قبیل بنیاد صدوق و شرکت شهرک‌های صنعتی استان انجام گرفته است، ابراز اميدواري كرد كه نتايج اين مذاكرات در آینده نزدیک در قالب تفاهم‌نامه‌هایی به منصه ظهور بيانجامد.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار