امام جمعه مهریز؛
امام جمعه مهریز گفت: ۱۳آبان روز هوشیاری و بیداری ملت ایران و فریاد علیه استکبار است و با شرکت در این راهپیمایی موجب عقب نشینی دشمنان می‌شویم.
کد خبر: ۶۷۵۶۹۷
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۷ 03 November 2018

حجت الاسلام محی الدینی امام جمعه مهریز با اشاره به یوم الله ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبارجهانی گفت:ملت ایران با تفکر، عمل و روحیه انقلابی استکبار ستیزی را در برابر نفوذ استکبار و عوامل منطقه‌ای به وجود آورده است.

حجت الاسلام محی الدینی افزود: در مبارزه با استکبارباید به این موضوع توجه داشته باشیم که مبارزه اسلام و جبهه حق با نظام استکباری است.

خطیب جمعه مهریز افزود: ۱۳آبان روز هوشیاری و بیداری ملت ایران و فریاد علیه استکبار است؛ و هر چه با استکبار برخورد کنیم موجبات عقب نشینی آن‌ها را فراهم خواهیم کرد.

حجت الاسلام محی الدینی بیان کرد: کوبنده‌ترین شعار در ۱۳آبان شعار مرگ بر آمریکاست و امسال ملت ایران با حضور در راهپیمایی ۱۳آبان پاسخ محکمی به رویکرد استکبار جهانی در زمینه‌های مختلف از قبیل: تحریم‌های ظالمانه خواهند داد.

وی با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری که اصلاح فرهنگ عمومی از همه کار‌ها مهمتر است گفت: این موضوع محور کار‌های دیگر است و باید به دو بخش ظاهری و باطنی آن نیز توجه ویژه گذاشت و باید همه به خصوص صدا و سیما، علما، نخبگان و روحانیون در جهت اصلاح فرهنگ عمومی تلاش کنند.

امام جمعه مهریز بیان کرد: وقف بسیاری از نیاز‌های جامعه اسلامی را برطرف می‌کند وموقوفات جدید باید براساس نیاز روز جامعه درزمینه‌های خدمات اجتماعی، سلامت، آموزش و فعالیت‌های مرتبط با ورزش و سرگرمی، فرهنگ و هنر مذهبی و دینی با نظارت بیشتر اداره اوقاف انجام شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار