نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: از عمده وظایف برای کاهش آسیب های مختلف اجتماعی موضوع مهم پیشگیری است.
کد خبر: ۷۰۳۶۲
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۹ 02 August 2015
به گزارش تابناک یزدآیت الله محمد رضا ناصری در جمع رییس کل و کارکنان و مسوولان دادگستری یزد و شهرستان های تابعه این استان افزود: پیشگیری از معضلات و مسائل مختلف فرهنگی و اجتماعی یک ضرورت همیشگی است .

وی ادامه داد: باید دادگستری با همکاری سایر دستگاه های مختلف در طول سال با جدیت و برنامه ریزی لازم نسبت به پیشگیری از آسیب های مختلف اجتماعی اقدام نماید .

امام جمعه یزد گفت: اگر این مهم بصورت کامل و همه جانبه لحاظ شود قطعا جلو بسیاری از معضلات فرهنگی و اجتماعی در بین مردم و در جامعه جلوگیری می شود .

ناصری با اشاره به اینکه دشمنان با تهدید نرم و دامن زدن به مشکلات فرهنگی و اخلاقی دنبال تحقق اهداف شوم خود هستند بر لزوم اجرای برنامه های پیشگیرانه تاکید کرد .

وی گفت: ترویج فضائل اخلاقی و انسانی و بخصوص در بین نسل جوان خود عامل موثری در تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و سدی در برابر هجمه دشمنان است .

امام جمعه یزد در ادامه از فعالیت های مختلف دادگستری استان یزد و مناطق تابعه در انجام برنامه ها و بخصوص برنامه های فرهنگی و پیشگیرانه قدردانی کرد

ناصری ابراز امیدواری کرد تا برنامه های مناسب فرهنگی و پیشگیرانه با جدیت و با همکاری بخش های مختلف در سالجاری تداوم داشته باشد.

 در این دیدار رییس کل دادگستری استان یزد گزارشی از اقدامات انجام گرفته و برنامه های مختلف و فرهنگی ارائه داد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار