کد خبر: ۱۸۲۱۷۴
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۲ 16 February 2016

به گزارش تابناک یزد،استاندار یزد بر ضرورت حراست و ارتقای ظرفیت‌های بومی و محلی استان تاکید کرد.

  سیدمحمد میرمحمدی در هجدهمین نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در استان یزد با اشاره به ضرورت مدیریت صحیح منابع در راستای رفع موانع تولید در استان یزد، اظهار کرد: مشارکت و هم‌افزایی واحد‌های تولید و نهادهای مرتبط با صنایع استان نقش مهمی در توسعه بیش از پیش اقتصاد یزد ایفا می‌کند.

وی با اشاره به ضرورت رعایت قوانین و مقررات برای حمایت از تولید و صنایع مختلف استان، گفت: مسئولان و دست‌اندرکاران استان باید بیش از پیش نسبت به توجیه سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی اقدام کنند.

استاندار، واحد‌های در حال ساخت کاشی و سرامیک را از جمله نشانه‌های ظرفیت استان یزد در موضوع تولید دانست و بیان کرد: استفاده از ظرفیت‌های بومی و کنترل منابع مالی موجود، از دیگر راهکارهای حل و فصل مشکلات تولید و اقتصاد در استان یزد است.

وی، در نظر گرفتن آمایش سرزمینی، حفظ بازار کار، ارتقای تولید داخلی و ایجاد زمینه توسعه اقتصاد پایدار را از جمله موارد حائز اهمیت برای تسهیل و رفع موانع تولید در استان یزد، عنوان و اظهار کرد: صنایع متناسب با شرایط زیست محیطی یزد در استان، مستقر شوند.

میرمحمدی با اشاره به ضرورت حراست و ارتقای ظرفیت‌های بومی و محلی استان یزد، تصریح کرد: ایجاد فضای سبز و حفظ شیرکوه به عنوان مهمترین عامل حیات، نشاط و پویایی استان یزد، از جمله ضرورت‌های در دستور کار استان یزد است.

استاندار یزد همچنین ایجاد زمینه‌های رقابت در بین واحد‌های تولیدی و در نتیجه ارتقای بیش از پیش کیفیت و کمیت محصولات را از جمله راهکارهای تقویت بازار کار در استان یزد دانست و ادامه داد: محاسبات کامل، همه‌جانبه‌گری، استفاده از دیدهای تخصصی، اجتماعی، فرهنگی و بازرگانی، از دیگر ضرورت‌های مدیریت منابع مالی و انسانی صنایع در استان یزد است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار