نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی گفت: ساماندهی گلزارهای منور شهیدان انقلاب اسلامی کاری مهم و وظیفه ای دینی و انقلابی است .
کد خبر: ۱۹۷۵۱۸
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۹ 14 March 2016
به گزارش تابناک یزد،محمد صالح جوکار در جمع مردم و مسئولان یزد افزود: برای ساماندهی قبور منور و گلزارهای شهدا باید مردم در کنار مسئولان بیش از گذشته فعالیت کنند .
وی با ادای احترام به ساحت مقدس شهیدان گفت: جمهوری اسلامی ایران اقتدار و موجودیت خود را مرهون ایثار و از خودگذشتگی شهدا و ایثارگران است و مسئولان نظام جمهوری اسلامی وظیفه خود می دانند خدمتگذار خانواده های و یادگاران آنان باشند.
این مسئول اظهار داشت: گلزار شهدا تربت پاک دلیرمردانی که هستی خود را در راه اعتلا و حفظ امنیت میهن اسلامی تقدیم کردند و مسئولان باید ترتیبی اتخاذ کنند تا این زیارتگاه به بهترین شکل سامان دهی شود.
همچنین رئیس بنیاد شهید و امورایثارگران یزد با گرامیداشت روز بزرگداشت شهدا گفت: شهدا با ایثار خود امنیت و آسایش میهن اسلامی را تضمین کردند.
حجت الاسلام احمد نقیبی افزود: با هماهنگی صورت گرفته بین بنیاد و میراث فرهنگی گلزار شهدا به عنوان میراث معنوی ملت شهید پرور ایران در حال ثبت است تا به عنوان میراث ارزشمندی از دفاع مقدس به آیندگان برسد.
به گزارش ایرنا،استان یزد با یک میلیون و 70 هزار نفر جمعیت سه هزار و 850 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار