مشاور نظام آراستگی شرکت توزیع نیروی برق استان یزد گفت : نهضت بهره وری آغاز شده با جدیت و اهتمام همه واحدها ادامه می یابد.
کد خبر: ۲۰۸۹۱۸
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۷ 09 April 2016

به گزارش تابناک یزد،رضا جوشن در جمع ، مدیران و اعضاء تیم های اجرایی نظام آراستگی ، نهضت بهره وری آغاز شده در شرکت را بی انتها و مستمر عنوان کرد واظهارداشت : فعالیت های انجام شده در ماه های اخیر به منزله الفبای آراستگی است و این روند برای پایدار ماندن در اذهان ، باجدیت بیشتری ادامه می یابد.

وی افزود : در فاز نخست اتاق ها و در بخش های بعدی ایمنی ، انبارها ، پست ها و خودروهای اتفاقات و عملیات در نهضت بهره وری به صورت مستمر آراسته خواهند شد.

جوشن وظایف چهارتیم مستند واستاندارسازی ، آموزش و فرهنگسازی ، اجرایی و ارزیابی را بیان کرد و گفت : تیم استانداردسازی وظیفه بروز رسانی دستورالعمل ها و نظام نامه تدوین شده را عهده دار است.

وی با تاکید بر مطالعه نظام نامه تدوین شده توسط کارکنان شرکت توزیع نیروی برق استان یزد ، نهادینه کردن فرهنگ آراستگی در محیط اداری و خانواده ها را وظیفه تیم آموزش و فرهنگسازی برشمرد و افزود: دفتر روابط عمومی نقش قابل توجهی در فراگیر کردن این نظام به عهده خواهد داشت

. این مشاور سرعت بخشیدن و مشاوره به فرآیندهای اجرایی را وظیفه تیم اجرایی و امتیازدهی به اقدامات را برعهده تیم ارزیاب دانست و خاطرنشان ساخت : یک ارزیاب ژاپنی اواخر اردیبهشت ماه در سفر به یزد ، بر نحوه پیاده سازی نظام آراستگی نظارت خواهد داشت.

جوشن متذکر شد: شرکت توزیع نیروی برق استان یزد پس از مشهد، هرمزگان ، آذربایجان غربی و استان لرستان ، چهارمین شرکتی است که نهضت بهره وری را آغاز کرده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار