رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شهرستان یزد گفت: دوره رقابت کاندیداهای مجلس دهم تمام شده و اکنون زمان رفاقت آنها فرا رسیده است.
کد خبر: ۲۰۹۳۷۸
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۶ 10 April 2016

به گزارش تابناک یزد،احمد هژبری در مراسم اعطای اعتبارنامه نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی در فرمانداری یزد اظهار داشت: دیروز دوره رقابت بود و امروز زمان رفاقت و خدمت به نظام جمهوری اسلامی است.

وی بیان کرد: طبق تاکید مقام معظم رهبری که رای مردم حق‌الناس است، اکنون نیز نظام جمهوری اسلامی که با رای 98 درصدی مردم به وجود آمده، حق‌الناس است و باید مسئولان مدافع نظام باشند.

عضو هیئت اجرایی ستاد انتخابات شهرستان یزد با بیان اینکه در شهرستان یزد انتخابات به خوبی برگزار شد و همکاری و همدلی خوبی بین برگزارکنندگان، ناظران و بازرسان انتخابات وجود داشت،‌ افزود: حاصل این همدلی، حضور و مشارکت 60 درصدی مردم شهرستان یزد در انتخابات مجلس بود.

هژبری نیز دراین نشست اظهار داشت: بحث آب در استان یزد به ویژه در شهر یزد بسیار مهم است زیرا وضعیت آب بحرانی شده و در بسیاری از نقاط استان حتی از نظر تامین آب شرب هم دچار مشکل هستیم.

سید علیرضا نبوی‌زاده یادآور شد: سالانه 200 تا 300 میلیون مترمکعب بیلان منفی آب در استان داریم و افت چاه‌های آب نیز از یک تا 20 متر است و اگر به بحث انتقال آب که همواره مورد توجه بزرگان استان از جمله شهید صدوقی بوده، توجه نشود با بحران بیشتری مواجه خواهیم بود.

وی اظهار امیدواری کرد: امروز که نماینده شهرستان یزد و اشکذر مشخص شده، با همراهی و همکاری سایر نمایندگان استان، بتوانند بحث آب را با جدیت پیگیری کرده و به دنبال تحقق وعده‌های خود در زمینه‌های مختلف به ویژه بحث آب به عنوان اصلی‌ترین مشکل استان یزد باشند.

در این مراسم اعتبارنامه نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی از سوی فرماندار یزد به وی اعطا شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار