کلاس مربیگری درجه B فوتبال آسیا در یزد به پایان رسید.
کد خبر: ۳۹۲۵۳۳
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۱ 11 March 2017
به گزارش تابناک یزد،در این دوره که به مدت 20 روز و 180 ساعت بصورت تئوری و عملی و زیر نظر فدراسیون فوتبال پیگیری شد 20 نفر از مربیان استان های یزد ، کرمان ، تهران ، فارس ، البرز و اصفهان حضور داشتند.

مربیان شرکت کننده در این دوره آموزش های مورد نیاز را طبق برنامه کنفدراسیون فوتبال آسیا و زیر نظر مدرس فدراسیون جمهوری اسلامی ایران محمد رضا خطیب   فرا گرفتند.

در آیین اختتامیه این این دوره ، رئیس هیات فوتبال استان یزد به اهمیت آموزش و دانش افزایی ، توجه به مسائل فرهنگی ، نقش الگویی مربیان برای نوجوانان و جوانان و لزوم بکارگیری آموخته ها و انتقال آنها به بازیکنان اشاره کرد.

همچنین مدیرکل ورزش و جوانان یزد به نقش برگزاری دوره های علمی و آموزش و همچنین اجرای طرح های تحقیقاتی و پژوهشی توسط هیات های مختلف به عنوان یک ضرورت اشاره کرد.

در ادامه مدرس فدراسیون فوتبال محمد رضا خطیب در سخنانی به ارائه گزارش در خصوص روند برگزاری این دوره  و اثرات سازنده آن برای ارتقای فوتبال استان پرداخت.

استان یزد دارای حدود 200 مربی فوتبال با درجات مختلف علمی است که حدود 50 نفر آنها فعال هستند.

در پایان گواهینامه  شرکت در دوره تقدیم مربیان شد.

 مراسم اختتامیه کلاس مربیگری درجه B فوتبال آسیا با حضور مدیرکل ورزش و جوانان یزد ، رئیس هیات فوتبال استان و مربیان مختلف کشور در سالن آموزش استادیوم شهید نصیری یزد برگزار شد.
باشگاه خبرنگاران
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار