معاون فني و امور عمراني فرماندار يزد گفت: دستگاه‌های عضو ستاد مدیریت بحران در ایام نوروز برای مقابله با هرگونه حوادث احتمالی و پیش بینی نشده در آماده باش خواهند بود .
کد خبر: ۵۷۷۰۶۱
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۰ 10 March 2018

«محمد حسين فلاح تفتي» در جلسه شوراي هماهنگي مديريت بحران شهرستان يزد اظهار کرد: مديران ادارات و نهادها بايد با تنظيم ليست ‎‌ هاي كشيک در اين ايام نظارت كافي و جامعي را بر اجراي صحيح فعاليت هاي حوزه مديريت خود داشته باشند.

وی در ادامه با تقدير و تشكر از تلاش‌هاي صورت گرفته توسط شهرداري‌ها و دهياري‌ها در فراهم نمودن فضاي شايسته به منظور پذيرايي از مسافران و گردشگران نوروزي، افزود: پيوستگي و تعامل بين شهرداري‌ها و دهياري‌ها و ساير دستگاه‌هاي عضو ستاد مورد تأكيد است و اميدواريم با اين روند شرايط بسيار خوبي در شهرستان يزد در اين ايام فراهم شود .

معاون فني و امور عمراني فرماندار يزد با اعلام اين‌كه در دستور العمل ستاد اجرايي خدمات سفر 27 شرح وظيفه براي كميته هماهنگي امور شهرداري‌ها و دهياري‌ها در نظر گرفته شده است،‌گفت: توجه به وضعيت زيرساخت ها و تأسيسات شهري، توجه به ابعاد بهداشتي، ترافيكي، خدمات و فرهنگي شهر و روستاها، رفع مسائل و مشكلات در برخي از پارك ها و فضاي سبز از مهمترين مسائلي است كه بايد اعضاي اين كميته به آنها توجه ويژه اي داشته باشند .

فلاح تفتی تصریح کرد: با هماهنگي هاي صورت گرفته هر گونه حفاري در سطح شهرستان از تاريخ 15 اسفندماه ممنوع شده و دستگاه هاي خدمات رسان و شهرداري ها بايد در اين مهلت باقي مانده نسبت به تكميل طرح هاي خود در سطح شهر اقدام نمايند .

این مقام مسئول در پايان با اشاره به ثبت شهر ميراث جهاني يزد در فهرست آثار يونسكو خاطرنشان کرد: قطعاً در سال جديد حضور و ماندگاري مسافران و گردشگران در شهرستان يزد به نسبت سال‌هاي گذشته بيشتر خواهد بود لذا ضرورت دارد با توجه به اين اتفاق مهم خدمات ارائه شده به مسافران نيز در خورشأن و جايگاه شهر جهاني يزد باشد .

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار