جوکار:
نماینده مردم یزد و اشکذر درمجلس شورای اسلامی گفت : جامعه ای که به معلم توجه نکندازشاخص های توسعه متوازن برخوردارنمی شود.
کد خبر: ۹۱۴۱
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۶ 02 March 2015
به گزارش تابناک یزد، نماینده مردم یزد و اشکذر در نشست صمیمی با جمعی از فرهنگیان با گرامیداشت یاد و خاطره نزدیک به 5 هزار معلم و افزون بر36 هزار دانش آموز شهید ، از مقام شامخ معلم تجلیل کرد وافزود : من هم دوست داشتم معلم باشم و همواره شخصیت معلمی برایم الگو و جایگاه رفیع معلمین درذهنم برجسته وشاخص بود .

" محمد صالح جوکار" استمرار حرکت کشور درمیادین علم وعمل را وابسته به عملکرد معلمان دانست وافزود : جامعه ای که به معلم توجه نکند نمی تواند از شاخص های توسعه متوازن برخوردارباشد.

دکتر جوکار افزود : جوامع بدون فرهنگ و تعلیم وتربیت بدون معلم ، آسیب پذیر و سیر قهقرائی دارد.

نماینده مردم یزد و اشکذر درمجلس شورای اسلامی به پیگیری های انجام شده برای رفع مسائل و مشکلات فرهنگیان اشاره کرد و افزود: تا کنون جلسات مختلفی با وزیر آموزش و پرورش و مسئولان ذیربط برگزار شده است.

وی یکی از راههای حل مشکلات فرهنگیان را اصلاح قانون خدمات کشوری دانست وافزود : انجام اصلاحات این قانون و ارائه نظام رتبه بندی معلمان که قراراست از سوی دولت به مجلس ارائه شود می تواند بسیاری از خواسته های فرهنگیان را محقق سازد.

به گزارش پانا، ایشان برای پیگیری مسائل مطرح شده وخواسته های فرهنگیان قول مساعد داد و اظهار امیدواری کرد با تداوم این نشست های هم اندیشی ، معلمان از نزدیک درجریان پیگیری های انجام شده قرارگیرند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار