دبیر هیات تکواندوی یزد خبر داد؛
دبیر هیات تکواندو استان یزد با اشاره به اجرای طرح استعدادیابی در مدارس استان برای این رشته ورزشی، از اجرای طرح استعدادیابی در سطح گسترده‌تر از سال آینده خبر داد.
کد خبر: ۱۳۶۸۴
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۲ 14 March 2015
به گزارش تابناک یزد، "علی میرزاییان"در جمع خبرنگاران استان یزد با اشاره به آغاز ورزش تکواندو در استان یزد از سال 1363 تاکنون، وضعیت این هیات ورزشی را در دوره های گذشته چندان رضایت بخش ندانست.
وی با اشاره به این که دبیران قبلی این هیات، تکواندوکار نبودند، افزود: تشکیل هیات جدید 2 ماه به طول انجامید و دفتر هیات نیز فعالیت خود را از سر گرفت.
میرزاییان با بیان این که تکنواندو در 15 باشگاه ورزشی استان برگزار می‎شود، تعداد تکواندوکاران استان را 870 نفر، تعداد مربیان دارای مدرک بین المللی را دو نفر، تعداد مربیان درجه دو و سه مرد را 11 نفر و تعداد مربیان بانوان درجه سه را نیز هفت نفر اعلام کرد.
وی با بیان این که کمبود مربی در تکواندو یزد بسیار جدی است، از حضور مربیان تکواندو کار سایر استان‎‎های کشور در استان یزد خبرداد و افزود: متاسفانه مربیان یزدی از نظر فنی و علمی دارای تجربه کمی هستند.
به گزارش ایرنا، وی تاکید کرد: در صورتی که مشکل کمبود مربی رفع و مسابقات به صورت منظم و لیگ برگزار شود، استقبال نسبت به ورزش تکواندو به ویژه در میان جوانان و نوجوانان افزایش خواهد یافت.
دبیر هیات تکواندو یزد با اشاره به این که ورزش تکواندو در شهرستان های بافق، اردکان، میبد، اشکذر و یزد فعال بوده است از آغاز فعالیت این رشته ورزشی در شهرستان‎های ابرکوه و تفت خبر داد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار