معاون منابع انسانی شرکت توزیع نیروی برق استان یزد گفت : سرانه پیشنهاد به ازای هرنفر از مجموع نیروهای رسمی و شرکتی به افزون بر ۴.۵پیشنهاد در سال رسید.
کد خبر: ۱۷۴۱۴۳
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۷ 02 February 2016

به گزارش تابناک یزد،مسعود مختاری در همایش دبیران نظام پیشنهادهای صنعت برق کشور به اهمیت مشارکت در ارتقاء جایگاه سازمان اشاره کرد واظهارداشت:تاکنون سرانه پیشنهاد به ازای هرنفر از مجموع نیروهای رسمی و شرکتی افزون بر 4.5پیشنهاد در سال است.

وی اوج گیری رقم یکصد و سی و یک پیشنهاد در سال هشتاد وشش به رقم 2643پیشنهاد در سال جاری را نشانه پایش مستمر سرانه پیشنهاد و بازنگری اهداف بر مبنای عملکرد دانست و افزود:هدف گذاری در نظام پیشنهادها از اهمیت زیادی برخوردار است.

مهندس مختاری تمرکز زدایی در حوزه بررسی پیشنهاد در قالب پانزده کارگروه و در مجموع 83نفر را متذکر شد و خاطرنشان ساخت :ارزیابی کمی کارکرد کارگروه ها بر اساس شیوه نامه جبران خدمت اعضا و ارزیابی کیفی فعالیت ها در حوزه پیشنهاد مهم است.

وی تعریف مدل ده هزار امتیازی در نظام مدیریت عملکرد و تخصیص دویست امتیاز از آن برای سرانه پیشنهاد را مورد اشاره قرار داد و گفت :رویکرد جدیدی در برق یزد برای ترغیب کارکنان به امر پیشنهاد شکل گرفت که می توان به فراخوان ترسیم جایگاه سازمان در آینده به صورت نقاشی و کار گروهی در سازمان اشاره کرد.

قدس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار