مدیر امور فرهنگی کمیته امداد یزد خبر داد:
مدیر امور فرهنگی کمیته امداد استان یزد از حضور 3 هزار نفر از مددجویان زیرپوشش این نهاد در برنامه‌های اردویی سراسری و منطقه‌ای در سال 94 خبر داد.
کد خبر: ۱۸۹۵۱۶
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۰:۳۱ 29 February 2016
به گزارش تابناک یزد، غلامرضا مشعلچی اظهار داشت: کمیته امداد در راستای اعتلای اهداف فرهنگی، تربیتی و ارزشی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تأمین نیازهای مددجویان زیر پوشش به ویژه نوجوانان و جوانان در حوزه مسائل و موضوع‌های فرهنگی، اجتماعی و ارتقای سلامت جسمی، معنوی و روانی همچنین پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، خدمات ارزشمندی را به جامعه هدف عرضه کرده است.

وی بیان کرد: شناسایی استعدادها، ایجاد حس تعاون، تشویق به فعالیت‌های گروهی و آموزش مهارت‌های زندگی به دانش‌آموزان زیر پوشش کمیته امداد استان یزد از اهداف برگزاری اردوها است.

مشعلچی با بیان اینکه از اول سال جاری تا پایان آبان‌ماه، 3 هزار مددجو به اردوهای زیارتی، علمی و فرهنگی سراسری و منطقه‌ای اعزام شدند، اضافه کرد: هزینه‌های اعزام این تعداد از مددجویان از محل مشارکت خیران و منابع امدادی تأمین شده است.

به نقل از فارس، به گفته مدیر امور فرهنگی کمیته امداد استان یزد، این نهاد در روستای بنادک سادات دارای یک اردوگاه کشوری با نام امام علی(ع) است که هر سال پذیرای دانش‌آموزان و دانشجویان مددجو از سراسر کشور است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار