نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه يزد گفت: نمايندگان مجلس بايد در تدوين قوانين به جاي پيوستن به احزاب و پيگيري منافع حزبي، به فكر تحكيم مباني اسلامي و برنامه ريزي تمام حوزه در مسير و مرام الهي باشند.
کد خبر: ۲۱۶۶۸۰
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۹ 22 April 2016
به گزارش «تابناک یزد»، آيت الله محمدرضا ناصري در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته شهر يزد افزود: شايسته است قوانين و مرامهاي الهي، تقويت اسلام، سعادت انسانها و هدايت آنان هدف مسئولان اين نظام باشد و همه قوانين محتواي ديني و اسلامي داشته باشند.
وي يادآور شد: اين موضوع مهمي است و مسئولان بر اين اساس خودشان را محك بزنند كه چقدر به فكر پياده كردن حاكميت ديني و خدمت به مردم هستند.
ناصري با اشاره به فلسفه حاكميت اسلام و اهداف انقلاب اسلامي خاطرنشان كرد: اين انقلاب تحولي بزرگ بود و نمونه اي كوچك از حكومت امام زمان كه هدف آن پياده كردن و اجراي احكام اسلام و دستورات الهي است.
نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه يزد با اشاره به بيانات رهبر معظم انقلاب درباره جنگ نرم هم گفت: ما الان جنگ سخت نداريم بلكه جنگ امروز جنگ ايدئولوژي، عقيده، انحراف و اخلاق است از اين رو تقويت اعتقادها و پايه هاي ديني جوانان از سوي والدين و همه مراكز و مسئولان تكليف است.
خطيب نماز جمعه يزد با بيان اينكه از ابتداي انقلاب تاكنون در توجيه اهداف ، مرام ، فرهنگ و ايده هاي نظام ضعيف عمل كرده ايم كه بايد تقويت شود، افزود: ما در عمل فرهنگ ، اهداف و مرام خودمان را نشان داده ايم ولي در توجيه آن كم كاري كرده ايم.
وي اضافه كرد: اگر اهداف جمهوري اسلامي ايران را در دفاع از كشورهاي اسلامي بخوبي توجيه كنيم بسياري از سران كشورها درك كرده و مي فهمند و مسائل كنفرانس اسلامي امسال پيش نمي آيد.
امام جمعه يزد تصريح كرد: پادشاه سعودي براي پياده كردن اهدافش در اين كنفرانس 15روز دنيا را عليه ايران و شيعه دلارپاشي كرد ولي ما با وجود دفاع خوب اما كم اثر ، كم كاري كرديم .
وي درباره اهميت اعتكاف نيز اظهار كرد: خداوند به دوستانش انس با خودش ، انس با قرآن ، انس با نماز، انسانهاي سالم ، عالم و خانواده و فرزندان سالم عطا فرموده كه معتكفين از بخشي از آن برخوردار مي شوند.
نماز عبادي سياسي جمعه اين هفته شهر يزد با حضور قشرهاي مختلف مردم به امامت نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه در مسجد ملااسماعيل اين شهر اقامه شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار