تیم پارلمانی استان یزد در دوره دهم بهارستان پوست اندازی کرد اما به نظر می رسد نماینده های تازه وارد، هنوز برنامه عملی برای اطلاع رسانی و گزارش فعالیت های خود به مردم ندارند.
کد خبر: ۲۴۰۸۲۵
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۵ 05 June 2016
وضعیت اسفناک اطلاع رسانی به مردم توسط نماینده های جدید مجلس استان یزد/ نمایند عکس یهویی تا نماینده عکس خراب کن
به گزارش تابناک یزد، دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان یزد با چهار حوزه مختلفش با اتفاق بزرگ برای لیست امید همراه بود. هر چهار منتخب مردم در استان از لیست امید انتخاب شدند، هرچند برخی از آنها حتی تا روزهای آخر تبلیغات هم کسی امیدی به رای آوریشان نداشت.
هنوز مشخص نیست این چهار نفر کدامشان  نقش"رحم اجاره ای" اصلاح طلبان در انتخابات دهم را داشته اند اما در آغازین ماه فعالیت رسمی این نماینده ها به عنوان نماینده مردم نقصیه بزرگی به چشم می آید.
بعد از هفتم اسفند و تعیین تکلیف سه کرسی مجلس بهارستان، تا خردادماه که آغازین روز مجلس دهم بود نزدیک به 100 روز زمان بود اما گویا نماینده های جدید هنوز درک نکرده اند نماینده مردم شده  و باید فعالیت هایی انجام دهند.
اطلاع رسانی و ارائه گزارش به مردم یکی از مهمترین و در عین حال ساده ترین وظایف نمایندگان مجلس است. سوال آنجاست که آیا نمایندگان استان اقدامی در این راستا کرده اند؟

موسوی بیوکی نماینده حوزه یزد و اشکذر
یک ماه بعد از انتخاب وی به عنوان نماینده، شبکه های اجتماعی از انتصاب رئیس دفتر وی خبر دادند اما با گذشت زمان هنوز کسی آدرس دفتر او را نمی داند.
جستجوی اینترنتی هم مشخص می کند موسوی حتی یک سایت ساده برای اطلاع رسانی از عملکردش و حتی نام و نشان و تلفن و آدرس دفترش ندارد. حتی مسئول روابط عمومی دفترش نیز نامشخص است و اصلا معلوم نیست او در این مدت چه کرده و چه نه!
تنها اخباری که از او در این مدت از رسانه ها منتشر شده از سوی روابط عمومی برخی نهادهای دولتی بوده که منتخب مردم به آن جا رفته و یا جلسه ای داشته است.
مشخص نیست دیگر چه زمانی او می خواهد این کارهای کوچک و در عین حال مهم را انجام دهد.

محمدرضا تابش نماینده حوزه اردکان
تابش برای پنجمین بار نماینده مجلس شده است و با تغییرات در دفترش  در اردکان، اسب زین کرده وکالتش را چابک تر کرده است. او هم سایت اطلاع رسانی دارد، هم کانال تلگرامی هم شبکه پیامکی برای  مراجعه کنندگان دفترش و حتی یک دوهفته نامه خبری برای پوشش عملکردش !
روابط عمومی دفتر او نیز فعال است و روزانه از فعالیت های او در راستای گزارش به مردم، تهیه و به رسانه ها می دهد . در این خصوص نقدی به او وارد نیست.

کمال دهقانی فیروزآبادی، نماینده تفت و میبد
منتخب دیپلمات تفتی ها  و میبدی ها یک سایت اطلاع رسانی دارد. اما نکته انجاست که این سایت شب قبل از انتخابات هفتم اسنفد به بعد دیگر تعطیل شده وبه نظر می رسد منتخب مذکور دیگر نیازی به آن احساس نکرده است. هرچند خبرهای تلگرامی از راه اندازی دفتر وی خبر می دهد ولی هنوز او تریبون رسمی ندارد و کسی آدرس دفاترش را نمی داند.
اما دهقانی یک کار عجیب در این مدت انجام داده است او مدام  "عکس های یهویی" با مسئولان می اندازد و در شبکه های اجتماعی دست به دست می شود. هرچند حتی یک کلمه متن خبر از محتوای دیدارهای او با مسئولان منتشر نشده و معلوم نیست او چه گفته و چه شنیده است.
به بیان دیگر نماینده حوزه تفت و میبد در مجلس دهم هم هنوز  برای اطلاع رسانی و گزارش دهی به مردم را گیوه اش را نکشیده است.


صباغیان نماینده پنج شهرستان استان
صباغیان برخلاف دیگر همکاران بهارستانی خود از استان یزد دو ماهی دیرتر رخت وکالت پوشیده است و از طریق مرحله دوم انتخابات رای آورد. با این حال او هم مثل منتخبین جدید نه سایت ندارد نه کانال تگرام و فقط در شبکه آپارات چند ویدئو از او ثبت شده که در حال سخنرانی علیه مسئولان در دفاع از حقوق کارگران معدن است. ( اگر سایتی هم باشد موتورهای جستجو قادر به یافتن آن نیستند که نشان از ضعف شدید محتوایی آن دارد)
صباغیان البته گستره کاری بزرگ تری دارد و باید در 5 شهرستان دفتر تاسیس کند که البته هیچ خبری از انتصاب رئیس دفتر و سایر دفاترش منتشر نشده است و مشخص نیست این مهم در چه مرحله ای قرار دارد.
صباغیان یک خصوصیت عجیب دیگر هم دارد. در بازدیدهایی که از برخی نهادهای دولتی داشته و روابط عمومی آن نهادها خبر و عکسش را منتشر کرده اند او یک رفتار خاص دارد. در اکثر عکس ها او سرش را پایین انداخته و به نظر می رسد تعمدا این کار را انجام می دهد و عکس ها را خراب می کند.

به گزارش تابناک یزد به هرحال از منتخبین مردم توقع می رود هرچه سریع تر خود را برای انجام وظایف خطیر نمایندگی آماده کنند و نزدیک به یک ماه از 48 ماه  نمایندگی آنها گذشت ولی هنوز کسی نمی داند انها چه کرده اند.
بی شک عملکرد واقعی منتخبین توسط مردم حس خواهد شد حتی اگر رسانه ها و شبکه های اجتماعی آن را اعلام نکنند ولی احترام گذاشتن به شعور مخاطب و جامعه رای دهنده و از همه مهمتر تعهدات به سلیقه هایی که باعث رای آوری آنان شد نشانه های یک نماینده مجلس حرفه ای است.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
سعید عباسراده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۶
درغربت یزد زندگی وعمری زحمت و هرگزحرامی کسب نکردم.گوی بر دروازه این شهر نوشته است.اموال و حاصل زحمتش را غارت کنیدتمام حق و حقایقش را در نطفه خفه کنید.تا هرگز عدالت را احساس نکند.و از هر کذب و نیرنگی علیه او اقدان خصمانه.تا به سر حد نابودی.و این شد طی عمر بر ح چهل پرونده قصای عاری از کلمه کذب و طی عمر .ح شش پرونده علیه من عاری از کلمه حق.با بالعکس کردن احکام صادره عدل و حق حاصل.و تیر خلاص هم در پرونده سرقت در دو بخش..با سرقت کارت بانک و جرم صوری یک ونیم ملیون.کل پول و حساب توقیف.و در برابر گناه و مرم خودسان .باج صدملیونی مطزح و با منبس در اتق فلزی کوچک اجبارا گرفتن..و خسارت پانصدملیونی با نابودی کسب سرمایه تحمبل .و با گدشت یک سال ..مدعی بر دادن زمین ششصد متری پانصدملیونی تحت خسادت کارت بانک.جهت دیدن زمین مرا از خانه خارج.و با سزقت صدها ملیون اموالم.از منزل .تبانی را سامان.با شناسای سارقان و اعتراف و حتی دادن جس لیستر و بهتر.و نهابت یکی ار سارقان بشرط تخفیف حاطر به افشا اما مسعولین متخلف مانع.و حتی سرقت اموالم برای سارقان مجاز.و از ثروت ملیاردی صد ملیون بدهی ماند.هیج مبحث حقوقی تیست.که اگر فرثتی فراحم شود.معطلات فراوان افشا نه برای اعاده اموال .جهت بستن راه ستم..و اگر بر عمبکرد نسعولین عملی بر توجیح عقل ومنطق نیست .که اگر بود همه حقم باطل .و صمن ان در همه مطالب و چنانچه بر وجود یک کذب و تنافص بد حقم باطلکنید که همه بر ظلم است .و این یک ار چهل حکایت است..
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۶
واقعا حیف نیست که نمایندگان یزدی ها نمیتونن در مجلس اونجور که باید و شاید اثر گذار باشن؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار