آیین استقبال از پیکر چهار شهید گمنام دفاع مقدس در فرودگاه شهید صدوقی (ره) یزد با حضور جمعی از مسوولان و خانواده های شهدا برگزار شد.
کد خبر: ۲۹۴۲۴۱
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۲ 11 September 2016
به گزارش تابناک یزد،در این آیین ابتدا ویژه برنامه ادای احترام به مقام شامخ شهدای انقلاب اسلامی برگزار و سپس پیکرهای مطهر چهار شهید گمنام مهمان استان یزد از میدان صنعت تا مقر سپاه پاسداران مرکزی شهرستان یزد برگزار و مردم با اهداف و آرمان های شهدای انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران یزد درخصوص برنامه های تشییع و وداع با پیکر این شهدای گمنام گفت: دعای عرفه امسال با یاد و خاطره شهدای فاجعه منا در سطح استان برگزار می شود و در این روز چهار شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس مهمان استان هستند.
احمد ابراهیمی اظهار داشت: این شهدای گمنام 21 شهریورماه مهمان دعاهای عرفه در گلزار شهدای خلدبرین یزد، مسجد جامع مهریز، مصلای آیت الله اعرافی میبد و حسینیه حماسه سازان در شهرستان اردکان هستند.
وی با دعوت از مردم شهید پرور دارالعباده برای شرکت در مراسم بزرگداشت شهدا اضافه کرد: پس از برگزاری آیین روز عرفه و تجدید پیمان مردم شهیدپرور استان آرمان های شهدا، پیکرهای مطهر چهار شهید گمنام برای انجام مراحل شناسایی به معراج شهدای تهران انتقال می یابد.
استان یزد سه هزار و 850 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده و 120 شهید گمنام در یزد مدفون هستند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار