معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی از آغاز ثبت نام آزمون EPT خبر داد و گفت که ثبت نام برای شرکت در این آزمون تا روز یکشنبه 20 اردیبهشت ماه ادامه دارد.
کد خبر: ۳۱۳۲۵
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۴ 05 May 2015
به گزارش تابناک یزد، روابط عمومی معاونت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی، مجتبی علوی فاضل گفت: متقاضیان برای ثبت نام خود می توانند به صورت آنلاین از طریق پایگاه اینترنتی ept.iauset.com اقدام کنند.

آزمون EPT ویژه داوطلبان دکتری دانشگاه آزاد اسلامی است و توسط همین دانشگاه به منظور سنجش سطح زبان عمومی متقاضیان آن برگزار می شود؛ تمامی دانشجویان دکتری این دانشگاه در صورت دارا نبودن مدرک بین المللی زبان انگلیسی با نمره تعیین شده توسط دانشگاه، موظف به شرکت در آزمون EPT و کسب حداقل نمره قبولی در آن هستند.

معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی درخصوص گسترش مراکز برگزاری آزمون EPT گفت: ما در پی آن هستیم که تا حد امکان رفاه داوطلبان را فراهم کرده و از تردد آنان و پرداخت هزینه های اضافی جلوگیری به عمل آوریم و براین اساس واحدهای برگزارکننده آزمون EPT را از سال گذشته افزایش داده و در حال حاضر واحدهای اصفهان، اهواز، مشهد، تبریز، شیراز و تهران این آزمون را برگزار می کنند.

داوطلبان می توانند با توجه به نزدیکی به محل زندگی خود در هریک از واحدهای موردنظر در آزمون EPT شرکت کنند.

علوی فاضل درخصوص زمان برگزاری این آزمون گفت: آزمون EPT در روز 25 اردیبهشت ماه سال 94 برگزار خواهد شد که داوطلبان لازم است یک ساعت قبل از آغاز آزمون در واحدهای مربوطه حضور یابند.

علوی فاضل گفت: برای آن دسته از داوطلبانی که علاقه مند به آماده سازی جهت شرکت در آزمون های دوره بعد هستند، می توانند با مراجعه به دفتر مرکزی EPT به آدرس تهران- انتهای پل دوم حافظ- روبروی تالار بورس- پلاک 303 ، جهت ثبت نام اقدام کنند.

وی در پایان گفت: چنانچه مغایرتی در اطلاعات مندرج در سایت با مشخصات فردی داوطلب وجود داشته باشد در جلسه آزمون نمی توانند حضور یابند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار