کد خبر: ۳۲۸۰۲۸
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۰ 13 November 2016

به گزارش تابناک یزد، اعضای هیئت‌ مدیره و معاونان شرکت برق منطقه‌ای یزد با مدیران پیشکسوت و بازنشسته این شرکت در محل مجموعه فرهنگی شهید زنبق یزد دیدار و گفتگو کردند.

مدیرعامل این شرکت، هدف از تشکیل این جلسه را دیدار، گفتگو و استفاده از نظرات و پیشنهادهای پیشکسوتان بیان کرد و دستاوردهای شرکت را، در راستای اهداف و برنامه‌ هایی که توسط مدیران قبلی پایه‌ریزی شده است؛دانست.

 
دیدار هیئت‌مدیره شرکت برق منطقه‌ای یزد با مدیران پیشکسوت 

محمدحسن صباغزادگان سپس به تشریح وضعیت و ساختار صنعت برق یزد پرداخت و با اشاره به این‌که حدود 70 درصد مصرف برقاین استان را، صنایع به خود اختصاص داده‌اند؛ به تشریح اقدامات انجام‌شده در توسعه ظرفیت شبکه استان در تولید و انتقال انرژی پرداخت.

وی راه‌اندازی مرکز پژوهش‌های خورشیدی، استقرار نظام مدیریت پروژه و نظام مدیریت دانش و اخذ مفاصا حساب مالیاتی را از دیگر فعالیت‌های برجسته چند سال اخیر شرکت برق منطقه‌ای یزد دانست.

دیدار هیئت‌مدیره شرکت برق منطقه‌ای یزد با مدیران پیشکسوت 

در ادامه محمدرضا صحتی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان، به بیان برخی از تغییرات انجام‌شده در شرکت توزیع در سطوح اجرایی و مدیریتی در چند سال اخیر پرداخت و تغییر جایگاه شرکت توزیع را نسبت به سال‌های قبل، محسوس ارزیابی کرد.

محمدمهدی جاودانی معاون برنامه‌ریزی و تحقیقات شرکت برق منطقه‌ای یزد نیز در این جلسه، فعالیت‌هایانجام‌شده در حوزه مدیریت دانش را تشریح کرد و با اشاره به تجارب ارزشمند پیشکسوتان صنعت برق، افزود: به تعدادی از افراد بازنشسته آموزش‌های لازم داده‌شده است تا به‌عنوان کارشناس به بازنشستگان مراجعه کنند و دانش‌هایباارزشآن‌ها را استخراج نمایند.

دیدار هیئت‌مدیره شرکت برق منطقه‌ای یزد با مدیران پیشکسوت 

در ادامه این دیدار صمیمانه، سید محمدرضا المدرسی یکی از پیشکسوتان صنعت برق استان و اولین مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای یزد، ضمن تقدیر و سپاس از برگزاری این دیدار، اظهار داشت: کار و خدمت در صنعتبرق برایم افتخار است زیرا این صنعت روشنایی‌بخش زندگی مردم می باشد.

به گزارش دفتر روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای یزد، وی یکی از عوامل پیشرفت و توسعه و رفع مشکلات صنعت را توجه به نوآوری‌ها و به کارگیری افراد خلاق دانست و افزود: ما باید اهتمام ویژه‌ای به فعالیت‌های توسعه‌ای و نوین داشته باشیم به‌ گونه‌ای که هر روز گام جدیدی به‌سوی پیشرفت برداریم.

دیدار هیئت‌مدیره شرکت برق منطقه‌ای یزد با مدیران پیشکسوت 

سپس سید تقی طباطبایی معاون اسبق برنامه ریزی برق منطقه ای یزد و از دیگر از پیشکسوتان این صنعت، به بیان جایگاه صنعت برق در مقایسه با سایر صنایع پرداخت و شرکت برق منطقه‌ای یزد را یکی از سازمان‌های پیشرو در ارائه خدمات در استان ارزیابی کرد.

در ادامه جلسه سایر حاضران در جلسه به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار