نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اتحاد و یکپارچگی در بین ملت ایران گفت: ملت ایران همواره در پشتیبانی از نظام و ولی‌فقیه با جانفشاني در برابر دشمنان ايستاده است.
کد خبر: ۳۷۴۳۰۲
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۳ 08 February 2017
به گزارش تابناک یزد،سیدابوالفضل موسوی بیوکی در آیین افتتاح دفتر نمایندگی خانه احزاب در استان یزد اظهار داشت: اولین انتظاری که پس از شکل‌گیری خانه احزاب داریم، حضور گسترده در برگزاری آیین‌های انقلابی است و احزاب باید مردم را به صورت گسترده در این راهپیمایی‌ها و دیگر عرصه‌ها دعوت کنند.

وی از دیگر فعالیت‌های مورد انتظار احزاب را جلب مشارکت مردم در انتخابات سال آینده خواند و ادامه داد: باید فرهنگ‌سازی کنیم که مردم مشارکت بالایی داشته باشند و رأی خود را در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا به صندوق بریزند.

نماینده مردم یزد و اشکذر با اشاره به تاریخچه تشکیل احزاب و راه‌اندازی سه جریان اصولگرا و اصلاح‌طلب و مستقلان اضافه کرد: همه احزاب تابع ولایت هستند و اینکه لفظ ولایی به دنبال اسامی باشد ملاک نیست بلکه باید با جان و دل ولایی بود.

وی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در زمینه دشمنی آمریکا با ایران اظهار داشت: ترامپ و اوباما چندان تفاوتی برای ایران ندارند چراکه ساختار این کشور دشمنی با ایران است و باید بدانند که در هر شرایطی مردم ایران زیر پرچم ولایت در برابر آن‌ها ایستاده‌اند.

موسوی بیوکی با تأکید بر اینکه آمریکا باید بداند در برابر جمهوری اسلامی و در برابر ملتی یک‌صدا و یک‌دست و با یک رهبر طرف شده است، افزود: باید بدانند که مردم ایران در هر شرایطی از ولایت فقیه پشتیبانی و حمایت می‌کنند.

وی با اشاره به نقش احزاب در همگرایی و وحدت بین مردم تصریح کرد: بهترین زمان برای نشان دادن فعالیت خانه احزاب در پیش بودن راهپیمایی عظیم 22 بهمن و انتخابات است که احزاب باید با هر نوع ابزاری که می‌توانند مردم را برای حضور پرشور در راهپیمایی و انتخابات دعوت کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار