عضو شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه کشور:
عضو شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه کشور گفت: مجمع توسعه استان‌ها با هدف ارتقای سطح کمی و کیفی استان به زودی در یزد افتتاح می‌شود.
کد خبر: ۴۱۰۰۲
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۳ 30 May 2015
به گزارش تابناک یزد، محمد دهستانی در بین فعالان سیاسی شهرستان‌های بافق و بهاباد، با بیان اینکه توجه به توطئه و تهدیدات دشمنان نظام در عصر امروز از جمله مباحث مهم سیاسی کشور است، اظهار داشت:  منافع آمریکا و دولت‌های ظالم حوزه خلیج فارس توسط ایران به خطر افتاده، زیرا قدرت ایران در منطقه واقعیت غیر قابل انکار است.

عضو شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه کشور با اشاره به سرعت پیشرفت تکنولوژی در عصر جدید گفت: ایران برای پیشرفت بیشتر در صنایع مختلف به تعامل بیشتر با دیگر کشورهای دنیا نیاز دارد.

وی با اشاره به تندروی‌های برخی احزاب و مسئولان افزود: متأسفانه برخی از مسئولان و دست‌اندرکاران نظام از تذکرات و سفارش‌های امام خمینی(ره) در مورد اینکه مسئولان همیشه خدمت‌گذار مردم هستند فاصله گرفته‌اند.

وی با بیان این مطلب که امام خمینی(ره) همیشه سعی بر ایجاد وحدت و یکپارچگی در کشور داشته، تصریح کرد: مردم و مسئولان باید برای پیشبرد اهداف نظام، برنامه‌های خود را بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری و حمایت از دولت منتخب تدوین کنند.  

 دهستانی با اشاره به اهمیت ولایت‌مداری در عمل گفت: مقام معظم رهبری همیشه در تمام شرایط حساس و مهم به یاری دولت و نظام آمده‌اند.

وی افزود: ما باید با آرامش و تشخیص کارشناسانه بیش از پیش نسبت به انتخاب راهکارهای مناسب در جهت پیشبرد هر چه بهتر اهداف نظام و دولت بکوشیم.

عضو شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه کشور با بیان اینکه استان یزد به دلیل داشتن بزرگان و نخبگان سیاسی، استانی اصلاح‌طلب است گفت: راه‌اندازی تشکیلاتی منسجم با محوریت صداقت و درستی در عمل از جمله مهمترین راه‌حل‌های پیشرفت و توسعه تفکر اصلاحات در کشور است.

وی با اشاره به تشکیل مجمع توسعه استان‌ها در کشور گفت: این مجمع با نگاه همفکری و همراهی دولت در راستای ارتقای سطح کیفی و کمی شهرها و استان‌های کشور فعالیت خود را آغاز می‌کند.

عضو شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه کشور با بیان اینکه دولت همیشه مجری قانون است و تصمیمات اجرایی مستلزم تصویب در مجلس شورای اسلامی است، اظهار داشت: دشمنان نظام باید بدانند تمام احزاب با تفکرات مختلف سیاسی در برابر دشمنان متحد و یکپارچه هستند و اجازه هیچ‌گونه جسارتی، علیه ایران را نمی‌دهند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار