کد خبر: ۴۲۰۶۸۶
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۹ 08 May 2017
به گزارش تابناک یزد، مدیران عامل شرکت‌های برق منطقه‌ای، توزیع و تولید استان یزد به دیدار نماینده ولی‌فقیه و امام‌جمعه یزد رفتند.
امام‌جمعه یزد در این دیدار ضمن تقدیر از فعالیت‌هایانجام‌شده در زمینه صنعت برق، این صنعت را اثرگذار در همه امور زندگی روزمره توصیف کرد و از مسئولان خواست در همه امور ایمنی را سرلوحه کار خود قرار دهند تا به هیچ شخصی آسیب نرسد.
 
دیدار مدیران عامل صنعت برق استان با نماینده ولی فقیه در یزد
وی پیگیری انجام اقدامات نظام مهندسی ساختمان برای کاهش نیاز مصرف برق را خواستار شد و از مدیران صنعت برق خواست برای فرهنگ‌سازی کاهش مصرف برق و همچنین کاهش هزینه‌های استفاده از مولدهایخورشیدی اقدام کنند.
در ابتدای جلسه محمدحسن صباغزادگان به تشریح وضعیت صنعت برق پرداخت و افزود:در راستای سیاست‌های کلان کشور، صنعت برق ایران به یکی از بزرگ‌ترینتولیدکننده‌های برق در منطقه تبدیل شده است و استان یزد هم در این راستا جایگاه خوبی دارد و درمجموع 2460 مگاوات نیروگاه در استان در حال فعالیت است و در سال‌های 94 و 95 مازاد تولید برق نسبت به مصرف به شبکه سراسری تحویل داده‌شده است.
 
دیدار مدیران عامل صنعت برق استان با نماینده ولی فقیه در یزد 

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای یزد نیروگاه‌های خورشیدی استان را که قرارداد خرید تضمینی آن منعقدشده را 77 مگاوات بیان و اظهار امیدواری کرد تا انتهای تابستان امسال 10 مگاوات و تا پایان سال جاری 40 مگاوات از این نیروگاه‌ها به بهره‌برداری برسند.
وی همچنین خواستار حمایت روحانیون به‌ویژه ائمه جمعه برای هدایت مردم به سمت کاهش مصرف‌هایغیرضروری شد.
در ادامه جلسه محمدرضا صحتی مدیرعامل شرکت توزیع برق استان به دستاوردهای کسب‌شده توسط آن شرکت ازجمله کاهش تلفات و خاموشی در مقایسه با میانگین کشوری پرداخت.
 
دیدار مدیران عامل صنعت برق استان با نماینده ولی فقیه در یزد 

به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای یزد، همچنین در این دیدار ابوالفضل اسدی مدیرعامل تولید برق یزد و محمد جعفری مدیرعامل نیروگاه سیکل ترکیبی یزد نیز به بیان فواید مدیریت مصرف برای اقتصاد ملی در مقابل ایجاد نیروگاه جدید و افتخارات کسب‌شده توسط نیروگاه سیکل ترکیبی یزد پرداختند.
در پایان این دیدار از مدیران عامل شرکت‌های برق منطقه‌ای، توزیع و تولید استان یزد با اهدای لوح تقدیر قدردانی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار