مدیر کل امور مالیاتی استان یزد با اشاره به آخرین زمان ارسال اظهارنامه های مالیاتی گفت: عدم ارائه اظهارنامه مالیاتی در استان یزد جریمه ۳۰ درصدی مالیات به همراه دارد.
کد خبر: ۴۵۸۹۷۸
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۸ 13 July 2017

به گزارش «تابناک یزد»؛منوچهر اسدی، مدیر کل امور مالیاتی استان یزد با اشاره به تسلیم اظهارنامه های مالیاتی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در یزد گفت: با توجه به زمان تعیین شده، آخرین زمان ارسال و ارائه الکترونیکی در استان یزد 31 تیرماه اعلام شد.

 

وی افزود: این زمان برای ارائه اظهار نامه های مالیاتی اشخاص حقوقی و صاحبان املاک اجاری برای سال 95 است که این مهلت تمدید نمی شود و افراد و صاحبان مشاغل بایستی به این زمان توجه داشته باشند واقدام کند.

 

مدیر کل امور مالیاتی استان یزد تصریح کرد: صاحبان مشاغل می توانند با ارائه اظهارنامه های خود از هرگونه معافیت برای اشخاص حقوقی استفاده کنند و در صورتی که این اظهارنامه ها را ارائه نکنند جریمه ای معادل 30 درصد مالیات به آنها تعلق می گیرد و نابخشودنی است.

 

اسدی در پایان گفت: این افراد تا پایان تیرماه می توانند عملکرد خود را ارسال کنند و با مراجعه به سایت www.TAX.GOV.IR از اخبار بیشتر در این خصوص اطلاع پیدا کنند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار