استاندار یزد:
استاندار یزد گفت: همه در پاسداشت ارزشهای اسلامی و رعایت احکام الهی بکوشیم تا جامعه ای سالم بر مبنای اخلاق انسانی و اسلامی داشته باشیم.
کد خبر: ۴۹۴۵۵
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۳ 18 June 2015
به گزارش تابناک یزد سید محمد میرمحمدی گفت: گسترش اخلاق محمدی(ص) را در رفتار و گفتار و کردار همگان شاهد باشیم

وی با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، این ماه را ماه خدا، انس با قرآن و نزول آن، ماه ارتباط با خدا و ضیافت حق تعالی عنوان کرد و از همه دست اندرکاران احداث این مسجد قدردانی نمود.

استاندار یزد گفت: باید به طور خاص از خدمات و زحمات حضرت آیت الله قافی که در این رابطه جدیت زیادی به خرج دادند قدردانی نمود که به لطف حق تعالی امروز فاز اول این مسجد به بهره برداری رسید و در اختیار مؤمنین قرار گرفته و برای عبادت و بندگی حق تعالی مهیا شده است.

استاندار یزد در ادامه با ذکر جمله ای از حضرت امام خمینی(ره) که ' مسجد سنگر است، سنگرها را حفظ کنید' خاطر نشان نمود: اولین سنگر را پیامبر خدا(ص) در قالب مسجدالنبی احداث کردند و بنیان گذاری آن در واقع برای دفاع از اسلام و ترویج این دین مبین وبرای پاسداری از احکام الهی بود و به همین دلیل حضرت امام (ره) به مسجد عنوان سنگر دادند.

وی با بیان این نکته که امیدوارم مساجد که خانه خدا نام گرفته به روی همه مؤمنین باز باشد و متعلق به افراد یا گروه خاصی نباشد ادامه داد: هر کس قدمی بر می دارد در راه خدا و برای خدا قدم برمی دارد و ما امیدواریم شاهد سرعت عمل بازسازی بقیه فازهای این مسجد به همت اهالی محل ، خیرین بزرگوار، علاقمندان به مکتب اسلام و با پشتیبانی و تشویق روحانیت معظم باشیم.

به گفته وی مسجد میتواند خدمات موثری به مردم ارائه دهد.

استاندار یزد در پایان ابراز امیدواری نمود تا مساجد به پایگاهی برای جذب و آموزش مبانی اخلاقی و اجتماعی جوانان بدل شود و فرزندان و جوانان جامعه بتوانند از این امکانات با راهنمایی بزرگان و پدران و مادران گرامی استفاده کنند و بتوانیم با استعانت از این فرصتها جوانان شایسته ای را نه تنها در استان یزد بلکه در همه کشور تربیت نماییم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار