معاون فرهنگی کمیته امداد استان یزد از اعزام 300 مددجوی تحت حمایت کمیته امداد یزد به همایش بزرگ اربعین حسینی خبر داد.
کد خبر: ۵۰۳۲۵۱
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۴ 04 October 2017

به گزارش «تابناک یزد»حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی‌محمد اسلامی منش بابیان اینکه سرانه اعزام هر مددجو به اردوی زیارتی مشهد مقدس و قم ۲۰۸ هزار تومان و سرانه اعزام هر زائر به زیارت عتبات عالیات ۸۵۰ هزار تومان است، گفت: هزار و 714 مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان یزد در شش‌ماهه نخست سال 96 به اردوی زیارتی، آموزشی عتبات عالیات، مشهد مقدس، قم و شیراز اعزام‌شده‌اند.

وی بابیان اینکه زنان سرپرست خانوار، دختران در آستانه ازدواج و دانش آموزان تحت حمایت ازجمله مددجویان بهره‌مند از برنامه‌های اردویی این نهاد هستند، تأکید کرد: این نهاد به‌منظور تقویت بنیه اعتقادی و دینی مددجویان تحت حمایت نسبت به اعزام آنان به اماکن زیارتی همچون مشهد مقدس، عتبات عالیات و قم و همچنین برگزاری کلاس‌های آموزشی مختلف در قالب این دوره‌های اردویی اقدام می‌کند.

معاون فرهنگی کمیته امداد استان یزد بابیان اینکه این نهاد در نظر دارد 300 مددجوی تحت حمایت را به همایش بزرگ اربعین حسینی اعزام کند، افزود: طی شش‌ماهه نخست سال 96 هزار و 462 مددجو به‌به مشهد مقدس، شیراز و قم و همچنین ۲۵۲ نفر به عتبات عالیات اعزام‌شده‌اند.

وی درباره نحوه مشارکت خیران در اعزام مددجویان تحت حمایت کمیته امداد به اردوهای زیارتی بیان کرد: نیکوکارانی که علاقه‌مند هستند در اعزام مددجویان تحت حمایت این نهاد به اردوهای زیارتی مشارکت کنند، می‌توانند در قالب طرح «شوق زیارت» در این کار خداپسندانه با کمیته امداد همکاری کنند.

اسلامی منش گفت: علاقه‌مندان برای مشارکت در این طرح می‌توانند به سایت شوق زیارت به آدرس «shogheziarat.ir» مراجعه و از نحوه پرداخت کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود اطلاعات بیشتری کسب کنند و یا می‌توانند با شماره‌گیری# ۰۳۵*۸۸۷۷* در این طرح خداپسندانه شرکت کنند.

این مقام مسئول در پایان اظهار داشت: در سال گذشته دو هزار و ۲۵۸ نفر از مددجویان تحت حمایت به اردوی زیارتی، آموزشی مشهد مقدس، ۸۶ مددجو به سفر زیارتی عتبات عالیات و ۸۶ نفر نیز به قم اعزام‌شده‌اند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار