یادواره ۵۱ شهید فصل تابستان و ۳۵شهید اصناف در امامزاده عبدالله (ع) بافق برگزار شد.
کد خبر: ۶۶۰۸۸۳
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۸ 29 September 2018

یادواره ۵۱ شهید فصل تابستان و ۳۵ شهید اصناف با حضور اقشار مختلف مردم و جمعی از مسئولان در امامزاده عبدالله (ع) بافق برگزار شد.

سردار فتح الله جمیری فرمانده سپاه الغدیر استان یزد در این آیین با تسلیت ایام شهادت امام حسین (ع) و گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: هفته دفاع مقدس یاد آور رزم، روحیه ایثار، شهادت و جانبازی رزمندگان اسلام است.

سردار جمیری به تشریح نقش آفرینی رزمندگان در طول دفاع مقدس پرداخت و افزود: شهادت برای بشریت نجات بخش است و بشریت می‌تواند از این نعمت خداوند بهره برداری کند.

وی تصریح کرد: جنگ مسیر پرواز به سمت خدا را برای رزمندگان هشت سال دفاع مقدس آماده کرد و شهدا به جایی رفتند که قابل تصور برای ما نیست.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد بیان کرد: قیام امام خمینی (ره) گرد و غبار را از چهره اسلام پاک کرد و اسلام بار دیگر در عالم جلوه کرد.

وی با محکوم کردن حوادث تروریستی اهواز، خاطر نشان کرد: ملت ایران در این شهادت‌ها بیدار تر و منسجم‌تر از گذشته راه شهدا و امام راحل را ادامه و در مسیر رهبری حرکت خواهند کرد.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد ادامه داد: این انقلاب روز‌های سخت‌تر این را هم دیده است و آن چیزی که تضعیف شده و رو به نابودی می‌رود دنیای استکبار است.

سردار جمیری افزود: آینده از آن بسیجیان وحزب الله خواهد بود و آمریکا و اسرائیل برای ما امتحان است.

وی در رابطه با مسائل اقتصادی کشور تصریح کرد: فشار‌هایی که در داخل کشور پیش می‌آید بخشی از عدم مدیریت و بی لیاقتی بعضی از مدیران کشور و بخشی به خاطر فشار‌های دشمن است.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد بخش دیگری از علت‌های مشکلات اقتصادی کشور را نفوذی‌های ملعونی بیان کرد و ادامه داد: این افراد در مراکز تصمیم گیری و تصمیم سازی نفوذ کردند که این انقلاب را بشکنند، اما نمی‌توانند کاری از پیش ببرند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار