معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استاندار يزد با تاكيد بر رفتار عادلانه و توجه به توانمندي در واگذاري مسئوليت ها به افراد گفت: توسعه منابع انساني با ساختارهاي كارآمد زيربناي توسعه و ستون فقرات سازمان است .
کد خبر: ۶۸۴۸۷۰
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۵ 28 November 2018

«علی زینی‌وند» اظهار کرد: لازم است در دستگاه‌هاي اجرايي كه دولت الكترونيك با امكانات و دقت نظر بيشتري به اجرا رسيده است از نظر روان سازي فعاليت‌ها،كاهش مراجعات و حجم كار مورد بررسي و ارزيابي قرار گيرد .

وی افزود: مديريت و توسعه منابع انساني وتطبيق روابط سازماني با ساختارهاي كارآمد زيربناي توسعه و ستون فقرات سازمان است و در كنار ارزيابي‌هاي كمي بايد سنجش كيفي نيز براي تقويت چند بعدي اين موضوع صورت پذيرد.

معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استانداري يزدگفت:در ارزيابي مديران نيز با دو شاخص درون سازماني و برون سازمان حذف اعمال سليقه‌ها و توجه به عملكرد واقعي اثرگذاري موثري رابه همراه دارد، جزيره‌اي عمل كردن را حذف و همگرايي نيز افزايش پيدا مي‌كند .

زینی وند تصریح کرد: در توسعه مديريت توجه به فناوري اطلاعات و نگاه فني نسبت به اين موضوع جزئي جدايي ناپذير است كه براي بروزرساني آموزش كارمندان و جذب اعتبار نسبت به تهيه تجهيزات لازم در اين زمينه اقدام شود .

وي گفت: نكته قابل توجه ديگر در واگذاري مسئوليت و كار در سطوح مختلف به كارمندان است كه حساسيت نسبت به توانمندي، نيازهاي سازمان و رفتار عادلانه در اين زمينه امري ضروري و نيازمند دقت نظر است و بايد در اين خاطرنشان کرد: اجراي طرح مشاركتي كارشناسان فناوري اطلاعات در استانداري و فرمانداري ها براي تقسيم بندي در ارائه خدمت و انجام فعاليت هاي تخصصي در سطح استان مورد پذيرش است و اجراي آن تمركز و اثربخشي بيشتري را به همراه دارد .

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار