معاون فرهنگی سازمان جهاد‌دانشگاهی استان یزد از برگزاری اولين مسابقات «ایده‌گاه فرهنگ» در آستانه چهلمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامی خبر داد و تصريح كرد: 30 دی آخرین مهلت ارائه طرح‌های پیشنهادی به اين رقابت‌هاست.
کد خبر: ۶۹۴۸۶۹
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۱ 25 December 2018

«محمدرضادهقانی» در مورد اين دوره از مسابقات كه 40 سالگی انقلاب با عنوان «شكوه پابرجا» برگزار مي‌شود، اظهار کرد: «ایده‌گاه فرهنگ»، یک ایده شو طراحی رویدادهای فرهنگی است که در آن دانشجویان علاقمند مي‌توانند ایده‌های خود برای برگزاری رویدادهای فرهنگی دانشگاه را مطرح كنند و آن را در معرض قضاوت کارشناسان و دانشجویان قرار دهند .

وی با بیان این که ایده گاه فرهنگ، رویدادی نوآورانه است که به ابتکار معاونت فرهنگی سازمان جهاددانشگاهی یزد با همکاری دفتر امور اجتماعی استانداری و مشارکت شورای هماهنگی فعالیت‌های فرهنگی دانشگاه‌های استان اجرا می شود، گفت: علاقمندان می‌توانند طرح‌های پیشنهادی خود را در محورهاي پيشنهادي «بررسي تاريخ چهل ساله انقلاب اسلامي و دستاوردهاي آن» و «شناخت آسيب‌ها و چالش‌هاي انقلاب» تا 30 دی ماه سال جاری ارائه دهند.

دهقاني گفت: ایده‌های دریافت شده از دانشجویان پس از ارزیابی اولیه به مرحله بعد راه می‌یابند که در این مرحله، دانشجویان با تکمیل ایده‌های خود آن را به صورت شفاهی و در حضور دانشجویان‌، کارشناسان فرهنگی و معاونان فرهنگی دانشگاه‌های استان ارائه می‌کنند .

وی با اشاره به اهدای جوایز به ایده‌های برتر، خاطرنشان کرد: این ایده‌ها در صورتی که از شرایط لازم برخوردار باشند توسط دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان و با کمک ایده‌پرداز، اجرايي می‌شوند .

اين مسئول در پایان ياداور شد: دانشجویان مي‌توانند برای شرکت در این مسابقات و ارائه طرح‌هاي پيشنهادي خود به پایگاه اطلاع‌رسانی معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی یزد به نشانی fjdyazd.com مراجعه یا با دفتر فرهنگی جهاددانشگاهی در دانشگاه یزد به شماره تلفن 38302375 تماس حاصل كنند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار