رییس سیما و منظر شهرداری یزد خبر داد؛
رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری یزد،‌گفت: عملیات رنگ آمیزی و پاکسازی دیوارنویسی با پوشش رنگ کاهگلی و نیم پلاستیک در یزد آغاز شده است .
کد خبر: ۷۳۸۴۵۷
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۹ 27 April 2019

«محمد صفدرپور» با اشاره به برنامه‌های سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری یزد برای زیباسازی بیش از پیش دارالعباده،‌اظهار کرد: عملیات رنگ آمیزی و پاکسازی دیوارنویسی با پوشش رنگ کاهگلی و نیم پلاستیک در سطخ شهر یزد آغاز شده است.

وی افزود: تقویت شادابی، ایجاد تنوع و پویایی فضای مناسب شهری از جمله اهداف انجام این طرح در سطح شهر است.

رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری یزد،‌گفت: در این طرح از رنگ نیم پلاستیک به متراژ ۲۰ هزار متر مربع و رنگ کاهگلی به متراژ 18 هزار متر مربع استفاده می‌شود.

صفدرپور با بیان این‌که این سازمان سعی دارد با رعایت تمامی اصول و ضوابط ایمنی و زیست محیطی دیوارنویسی‌های غیرمجاز در سطح شهر را پاکسازی و رنگ آمیزی مجدد کند، تصریح کرد:‌ عملیات پاکسازی دیوارهای سطح شهر با ادامه فرآیند زیباسازی، مستلزم مشارکت همه جانبه شهروندی در حفظ و ماندگاری این آثار محیطی است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تاکنون پاکسازی و رنگ آمیزی دیوارها در بلوار آیت الله طالقانی، شهید صدوقی جنوبی و شرقی، خیابان سید گلسرخ، امام خمینی (ره)، فهادان، فرخی و دیگر نقاط سز شهر یزد انجام و مابقی معابر در حال اجراست.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار