مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق یزد خبر داد؛
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد، گفت: : طرح کنترل و نظارت بر روشنايي معابر ويژه ماه رمضان در شهر يزد و روستاهای نواحی آن اجرا می‌شود .
کد خبر: ۷۴۱۸۵۰
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۵ 06 May 2019

« آرش نواب» با اشاره به تدوین برنامه‌ریزی‌های مدیریت مصرف برق در ماه رمضان، اظهار کرد: طرح کنترل و نظارت بر روشنايي معابر ويژه ماه رمضان از امروز 16 اردیبهشت ماه به مدت یک ماه در سطح شهرستان و نواحی يزد اجرا می‌شود .

وی افزود: اين طرح با هدف تامين روشنايي مطلوب در محلات و مسيرهاي منتهي به مساجد و حسینیه ها و با توجه به افزايش حضور مردم در اماكن مذهبي بويژه در شبهاي احياء صورت می گیرد .

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد، گفت: در اين طرح افزايش بازدهي نور پايه چراغ هاي محلات، شستشو حباب و تنظيم زمان ساعت هاي نجومي مدنظر قرار می‌گیرد.

نواب در ادامه تصریح کرد: نظارت بر كنترل روشنايي وسط بلواري ، بازديد معابر از محلات قديمي ، شاخه زني براي تامين روشنايي مطلوب تر در ماه مبارك رمضان نسبت به دیگر ایام با قوت بیشتری توسط بهره برداران امورهاي سه گانه و نواحی برق يزد انجام خواهد شد .

وي در پایان سخنان خود گفت:‌ سامانه 121 مركز فوريت‌هاي برق به صورت شبانه روزي ، پاسخگوي شهروندان يزدي در زمينه خاموشي معابر است .

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار