کد خبر: ۷۵۳۵۴
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۵ 11 August 2015
به گزارش «تابناک یزد»، یکی از مسئولان وزارت علوم، پس از گذشت ۲ ماه از حکم آغاز به کارش، برای خود پاداش ۳۷ میلیون و ۵۹۲ هزار تومانی در نظر گرفت!

به گزارش فارس، یکی از مسئولان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری پس از 2 ماه آغاز به کار خود، در اسفندماه سال 92 برای خود پاداشی معادل سی‌و هفت میلیون و 592 هزارتومان درنظر گرفت!
این میزان پاداش از حساب مستقل و با امضای ذیحساب و مدیرکل امور مالی پرداخت شده است. این حق مدیریت که به محمدرضا رضوان‌طلب رئیس مرکز جذب اعضای هیئت‌علمی این وزارت علوم پرداخت شده، تنها برای ۲ ماه مسئولیت وی در این مرکز در نظر گرفته شده است.(تصویر زیر)
پاداش ۳۷ میلیونی یک مسئول وزارت علوم برای ۲ ماه کار +عکس
در سند دوم که در ذیل منتشر شده، میزان حق مدیریت رئیس مرکز جذب اعضای هیئت‌علمی وزارت علوم از سوی هیئت‌امنای وزارت علوم در ابتدای سال ۹۳ و به امضای سمنانیان رئیس سابق این هیئت رسیده است.
پاداش ۳۷ میلیونی یک مسئول وزارت علوم برای ۲ ماه کار +عکسپاداش ۳۷ میلیونی یک مسئول وزارت علوم برای ۲ ماه کار +عکس
به گزارش تسنیم، چندی پیش تنی چند از محققان همکار این مرکز از عدم پرداخت حقوق خود گلایه داشتند و اعلام کردند مرکز جذب ۶ ماه یک بار حقوق آنها را پرداخت می‌کند. چندی پیش نیز خبرگزاری تسنیم خبری درباره جلسه مرکز جذب اعضای هیئت علمی وزارت علوم برای بررسی وضعیت صلاحیت علمی و پرونده‌های خاص در هتل دیزین را منتشر کرد. 
با این شرایط وزیر علوم و نهادهای نظارتی باید بررسی کنند که در حساس‌ترین بخش وزارت علوم یعنی مرکز جذب اعضای هیئت‌علمی واقعا چه می‌گذرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۰
علاوه بر این، رضوان طلب دخترش هم جزء بورسیه های غیر قانونی هستش و تمام این اتفاقات در دولت آقای روحانی افتاده.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار