معاون فرهنگی کمیته امداد استان یزد خبر داد
معاون فرهنگی و آموزش کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد گفت: امسال بیش از ۲۱ هزار نفر در استان یزد از خدمات فرهنگی کمیته امداد بهره‌مند شدند.
کد خبر: ۸۹۹۱
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۹ 01 March 2015
استفاده بیش از ۲۱ هزار نفر از خدمات فرهنگی کمیته امداد یزد

به گزارش تابناک یزد:غلامرضا مشعل‌چی با اشاره به فعالیت‌های فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد برای دانش‌آموزان و مددجویان تحت پوشش، اظهار داشت: فعالیت‌های فرهنگی آموزشی و تربیتی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد در راستای اعتلای سطح دانش‌آموزان و بینش مددجویان و با هدف تعمیق باورهای دینی و افزایش مهارت‌های زندگی آنها صورت می‌پذیرد.

وی به برنامه‌های مهم و در دست اقدام در حوزه فرهنگی اشاره کرد و گفت: برنامه‌های مهم و در دست اقدام در حوزه فرهنگی را می‌توان ارائه خدمات مشاوره و راهنمائی، غنی‌سازی اوقات فراغت، حمایت‌های هدایت تحصیلی  و شغلی دانش‌آموزان و دانشجویان نیازمند و اعزام  به اردوهای زیارتی و سیاحتی دانست.

وی تعامل فکری و فرهنگی و همچنین تحکیم نهاد خانواده را از جمله اهداف و سیاست‌های قابل ذکر دیگر در این زمینه برشمرد.

مشعل‌چی تصریح کرد: از ابتدای امسال تاکنون، در سطح استان یزد تعداد 9 هزار نفر از خدمات مشاوره‌ای، تعداد 6 هزار و 500 نفر از خدمات آموزش خانواده و چهار هزار نفر دانش آموز و یک هزار و 880 نفر دانشجو و طلبه علوم دینی تحت حمایت از خدمات کمیته امداد امام خمینی(ره) در زمینه فرهنگی بهره‌مند شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رئیس اداره فرهنگی و آموزش کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد گفت: تاکنون بالغ بر 17 میلیارد ریال برای امور فرهنگی آموزشی و تربیتی برای این تعداد از افراد هزینه شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار